Thursday, January 31, 2013

på denne måten for din nike shox billig

Ja, hun har hundretusen Hvorfor fant ikke svaret, kan hun ikke dø først, men det betyr ikke at hun er nødt til å holde seg i live, nike shox dypere og dypere med hat hennes, brent hjerter sinne mer Wang, alle forårsaket av Yan Yu.Yan Yu a, flittige hender brøt bort to Takeo, skrape og scrambling til knærne, erklærte seg tviholdt armen av nike nike foten av gråtende tårer: "Søster, jeg beklager, jeg vet det var galt, jeg ber deg om å tilgi meg , tilgi meg. "

Fem dager siden, nike sko på nett på samme måte en nese som søker en tåre, kan ikke rart gjør så realistisk, den opprinnelige målet, planer om å stenge sin egen, nesten, nesten, døde hun i hender.Tenk på dette, kan nike ikke lenger tilgi henne tigge Dermed nike harme kaste av Yan Yu hender, da hollister, wielded palmer, nådeløst dumpet Yan Yu, et slag i ansiktet "spratt" en høy lyd , nike kaldt sint: "Dette palm, palm for meg Niangqin"

Yan Yu kinnet brennende smerte, la henne gå miste følelse av nåde, og klar til å åpne for nåde, sko på nett sterkt dumpet Yan Yu et slag i ansiktet, »glefset etter et øyeblikk," en høy, harme sa: "Det er banket opp, for min egen håndflate"Som "ah" lyd, nike betinget refleks motangrep med trapp opp, dumpet hele personen ligger nede, slo kinnene allerede spist, de slo opp dumpet på samme sted, smerten nike Med instant kvelning, som dramaet ild brenner varmt smerte.