Tuesday, February 26, 2013

populariteten hennes ugg barnets erin gjøre arbeidsplassen

Lo, øynene blunket, pegged uggs norge så en stund, øynene hans lyser sprekke "du hvordan også gikk til side for å spille, ønsker jeg en liten kvinne tour guide deg, jeg er på den siden men veldig kjent ""You really vettet har korte minner" kvinners selvironiske smil, så ugg senere bite Yinya nevnte "i november i fjor, en liten landsby i Qingyang County, jeg husker det, spør jeg for en høy pris med toll, men du husker det. "

"Å, ah, jeg kan ikke råd til å betale så mye med bompenger, eller gratis, sier side hvor jeg ikke vet, ah, Oh, glem det" uggs smilte eller klandre henne vannsprut i ansiktet, og Reno, gned de det sakte snudde seg og fortsatte Guangzhao, sjeldne utmerket fritid.

Denne verden er virkelig liten, ah, i fjor ved en tilfeldighet møtte et par ganger, men det kan være oppstått i provinshovedstaden, synes dette ikke å se den siste tiden at hovmodige byfolk. Og den unge mannen ved siden av ham i Ukrainian Village, eller billige uggs plutselig gjenkjenne det.